Afiya

Klachten

Heeft u een klacht?

Wij willen u graag de beste zorg en een duidelijke communicatie bieden. Een wederzijdse vertrouwensband is daarvoor van essentieel belang. Ondanks de goede intenties en inspanningen kan het voorkomen dat u vindt dat u onjuist benaderd bent. Wij willen graag van u horen wanneer u niet tevreden bent en nodigen u uit om dat met ons in vertrouwen te bespreken.

Maak een afspraak met uw huisarts om de gebeurtenis te verhelderen. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op.

Indien we gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing komen kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie van DOKh, waarbij onze praktijk is aangesloten. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.

Stichting DOKh Afdeling Klachten en Geschillen

Patiëntenfolder geschillen behandeling

Actueel

Enquête patiënten

Deze website gebruikt cookies. Klik hier voor meer informatie.